Rabu, 01 Agustus 2012

Menanti-Mu

Duhai kekasih hati..
Dimanakah engkau berada..
Lelah hati ini mencari mu..
Janganlah bersembunyi..
Terlalu lama tuk ku temui dirimu..

Duhai kasihku..
Hadirlah dalam nyata ku..
Dekaplah aku dengan cinta mu..
Aku merasa takut sendiri di dunia ini..
Aku ingin kau disini bersama ku..

Duhai insan yang tersembunyi
Jangan biarkan aku terus menunggu
Berkelana hati ini mencari sosok mu..
Tak jua ku rasakan kehadiran mu..

Wahai cinta ku..
Jangan biarkan cintaku mati
Karna terlalu lama menanti
Aku hanya ingin cinta yang suci

Datanglah padaku
Hadirlah di hadapku
Hapuslah kesepian ku
Jadikanlah aku halal untuk mu

Bersama kita arungi bahtera cinta
Berjanji kita saling setia
Tua dan mati kita bersama
Dan bertemu kembali di syurga

By: Iringan Bayu Senja

Tidak ada komentar:

Posting Komentar